۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

سرقت مسلحانه از خودرو حمل پول در كرمانشاه 4 كشته برجاي گذاشت


در پي سرقت مسلحانه از يك خودرو حمل پول در كرمانشاه، سرهنگ مرزباني، فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه گفت: با سرنخ‌هاي به دست آمده بزودي سارقان را دستگير خواهيم کرد.
به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزارش دانشجويان ايران (ايسنا)، در ساعت 9:23 صبح چهارشنبه خودرو حامل پول بانک سپه خيابان «سعدي» کرمانشاه مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
اين سرقت زماني رخ داد كه خودرو حامل پول جلوي بانک توقف كرده بود و کارمندان قصد انتقال پول‌ها به داخل بانک را داشتند.
به گزارش ايسنا، در حين عمليات انتقال پول، سرنشينان يک دستگاه خودرو سواري پرايد با نقشه از پيش طراحي شده به سمت محافظان خودرو حمل پول حمله كرده و 217 ميليون تومان وجه نقد را از آن به سرقت بردند.
در اين حمله مسلحانه، يک نفر کشته و چهار نفر که يکي از آنان سرباز نيروي انتظامي است، مجروح و جهت مداوا به بيمارستان اعزام شدند و بر اساس آخرين گزارش‌ها سه نفر از مجروحان نيز در بيمارستان جان خود را از دست داده‌اند.
سردار كريم كشوري، فرمانده انتظامي استان کرمانشاه نيز در خصوص اين حادثه به ايسنا گفت:  ظاهرا تعداد سارقان چهار نفر بوده که سوار بر يک خودرو پرايد بوده‌اند .
وي افزود: متاسفانه در اين سرقت يک نفر از ماموران به شهادت رسيده و سه نفر ديگر نيز زخمي و به بيمارستان منتقل شده‌اند.
کشوري با بيان اينکه سارقين پس از سرقت متواري شده‌اند، گفت: ميزان پول سرقت شده را بايد بانک اعلام کند.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پيگيري‌ها براي دستگيري سارقان ادامه دارد.
رضي، مدير شعب بانک سپه استان کرمانشاه نيز در اين خصوص به ايسنا گفت: مبلغ سرقت شده از يکي از خودروهاي حمل پول متعلق به اين بانک را حدود دو ميليارد ريال اعلام کرد.
وي در خصوص تعداد کشته‌هاي اين سرقت مسلحانه نيز گفت: شمار كشته‌هاي اين سرقت به چهار نفر افزايش يافته که يک تن آنان از ماموران نيروي انتظامي و سه تن ديگر از پرسنل اين بانک بوده‌اند.
همچنين بر اساس اعلام سايت پليس، در پي اين حادثه فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه به همراه ماموران کلانتري 16 بدون فوت وقت در محل حاضر و اقدامات خود را در خصوص نحوه سرقت مسلحانه شروع كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه با تاکيد بر اينکه پليس همه توان خود را براي دستگيري سارقان بکار مي‌گيرد، اظهاراميدواري كرد كه با سرنخ‌هاي به دست آمده سارقان بزودي دستگير شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر